FÖRMIDDAGSTRÄNING

Jag har precis duschat och fått i mig en banan efter förmiddagens kettlebellpass. Det är så skönt att starta dagen med träning. Nu passar jag på att blogga i väntan på att linssoppan ska bli färdig.

Jag verkligen älskar allt som har med träning och hälsa att göra. När jag flyttar i höst måste jag hitta ett nytt ställe att träna på. Drömmen vore dessutom att extraknäcka som instruktör. Jag har börjat kolla runt lite och det ser lite lovande ut i alla fall!


Bild från Träningsvärk1 där jag tränar.

Idag regnar det och är grått, men det gör inte så mycket för jag jobbar mellan 14.15-21.30 på bion idag. Är inte jättepeppad just nu men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Det kan ju faktiskt bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0