SÖNDAG

Jag har haft en underbar helg. I fredags tog jag faktiskt ledigt från kvällsjobbet och var hemma och såg på My week with Marilyn och åt Ben&Jerry's. Helt perfekt. Igår började jag dagen med ett kettlebellpass klockan 11 då jag helt bytte upp mig till en högre vikt och körde hela passet. Jag är grymt nöjd! Hemma väntade nylagad lasagne och senare åkte mamma och pappa till stugan. Jag valde dock att inte följa med, utan hade några sköna timmar hemma innan jag mötte upp Daniel för att partybowla. Det är så roligt! Tyvärr förlorade jag dock den här gången, men som tur är så är jag redan revanschsugen!

Till middag provade vi det nya sushistället. Så himla gott! Rekommenderas verkligen. Som efterätt till det köpte vi ostar, kex, vindruvor och vin. Underbart gott och många vuxenpoäng på det! Är nog lite frälst på det tror jag. Mumma!

Idag är det en lugn söndag. Jag cyklade hem från Daniel på förmiddagen och har sedan tagit det lugnt. Mamma och jag var ute och powerwalkade med stavar en timma. Det är vår och härligt ute, ville nästan inte gå in.


(Bild)

Min kommande vecka ser ut på följande sätt:

Måndag:
8.30-13.30 Skatteverket
16.45-21.30 Biostaden

Tisdag:
8.30-15 Skatteverket
19.15-20 Kettlebell

Onsdag:
8.30-13.30 Skatteverket
16.45-21.30 Biostaden

Torsdag:
8.30-15 Skatteverket
17-18 Medelgympa

Fredag:
8.30-13.30 Skatteverket
16.45-21.30 Biostaden

Lördag & söndag:
Helgmys i Linköping!
Ev. pilates på söndagskvällen.

Måste också klippa topparna och städa badrummet, samt ringa hyresvärdar i Linköping. Det blir ganska mycket jobb den här veckan också, men det är bara att bita ihop och köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0