JAG GILLAR DIG, JANUARI.

I torsdags fyllde jag 21 år. Det var en härlig dag med frukost på sängen, lunch med mamma på stan, marängswiss och hemgjord smörgåstårta på kvällen. Jag fick inte så många presenter för vi har bestämt att jag ska önska mig saker i helgen när vi åker till Ullared istället. Jag fick i alla fall en huvudkliare (pappa), en kökskniv (mamma), en köksvåg (mamma), en ljuslykta (Anki), pengar (farmor och farfar), 21 röda rosor och en bok (Daniel). Av Daniel kommer jag även att få ett namnhalsband som jag har önskat mig. Ser fram emot det! När mamma och jag lunchade på Thai Hoa samma dag blev vi även haffade av en VT-reporter med fotograf till dagens fråga. Bilderna blev rätt bra måste jag säga!






Idag jobbade jag min första dag på Skatteverket för den här gången. Jag ska vara där på ca halvtid till och med sista mars. Det var roligt att träffa folket igen och morgonen gick väldigt fort.

Pappa är hemskt sjuk. Han har legat nästan heldäckad i en vecka nu och först idag känner jag av halsont, ojämn kroppstemperatur och en konstig känsla i huvudet. Jag gick hem tidigare från biostädet förut och har även fått ställa in min träning ikväll. Mamma och jag skulle ha provat afrodans men det gick inte. Förhoppningsvis kan vi testa det nästa måndag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0