ROLIG FÖDELSEDAGSMIDDAG.

Det blev en lyckad födelsedagsmiddag hos mig i fredags. Natti, Ulf och Anna kom hit och vi åt god mat från Thai Hoa. Jag åt blandade grönsaker med chashewnötter och ris. Mummmmms! Jag fick ett paket av Ulf bestående av 15 fina sammetsgalgar som jag har önskat mig. Skitbra present! Behöver nog önska mig 25 till så har jag så det räcker en bit i alla fall.

Kvällen fortsatte med chips, drinkar, spel och mys. Jag blev inte av med gästerna förrän 04.40 på lördagsmorgonen, och det hoppas jag tyder på att de hade trevligt!

Igår kom Daniel hem från Linköping och jag var hemskt sugen på att gå ut och äta på kvällen så vi hamnade på Gusto och åt planka. Det var riktigt gott, och samtidigt som jag sitter och skriver det känner jag att jag börjar bli ordentligt hungrig...

Idag har det varit en lugn dag. Vaknade upp hos Daniel och kom hem till mig lagom till lunchen. Sedan har jag pluggat en del och det känns skönt att mitt arbete äntligen börjar bli färdigt! Jag skulle ha belönat mig själv med kalkonmiddag och jacuzzibad hemma hos Daniels mamma och hennes man ikväll, men tyvärr var hon tvungen att åka till Norge lite plötsligt. Så det får helt enkelt bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0