HEJ OKTOBER

Och så har det redan blivit första oktober. Otroligt vad tiden går fort! Skönt på vissa sätt och otäckt på andra.
 
Jag har börjat den här dagen med en springrunda, dusch och god frukost bestående av te, juice, äggmacka och blåbär. Jag är peppad på hälsotema den här månaden. Imorgon ska jag ju nämligen påbörja min utbildning till kettlebellsinstruktör på Träningsvärk1! Ska bli jättespännande! Trots att jag pluggar i Linköping så har jag bestämt mig för att hoppa på det här i Västervik. Det får bli några resor tur och retur helt enkelt.
 
Nu ska jag plugga, sedan blir det lunch och efter det en tur till stan. Det är grått och lite småregnigt här idag, men då är det lika bra att hitta på lite saker. Ikväll ska jag till Daniel. Han ska visst laga en egen specialrätt och det kan jag ju inte säga nej till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0