IDAG GÄLLER DET

Jajjemen, idag gäller det! Ikväll är det ju nämligen dags för första delen av min utbildning till kettlebellsinstruktör. Det ska bli spännande. Först ska jag vara med på passet som vanligt och efteråt ska jag träffa Camilla och gå igenom övningarna.
 
Sov hos Daniel inatt och eftersom han skulle med bussen till Vimmerby i morse kom jag hem redan strax efter åtta. Jag har ätit frukost och nu ska jag få undan dagens pluggande. Det borde gå ganska fort. Senare ska jag laga mat tills pappa kommer hem och efter det ska jag in till stan och träffa Natti för första gången på jättelänge. Blir nog en bra dag det här också! Imorgon bitti sitter jag på tåget 06.23 på väg till Linköping för föreläsning. Huuu, tidigt tidigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0