KYLIGT, SOLIGT OCH VACKERT

Idag är det lördag och jag är i min lägenhet i Linköping. Det har varit superhärligt väder idag; kallt, soligt och otroligt vackert! Gick en promenad vid Stångån när jag kände att jag behövde en paus i pluggandet. Jag har nämligen första salstentan någonsin på måndag. Det handlar om lärteorier, gubbar, mångfald, motivation och pedagogisk psykologi. Ett väldigt stort ämne och mycket att komma ihåg. Jag är trött på att nöta, nöta och nöta samma fakta hela tiden så det ska bli superskönt när det är över på måndag. Hoppas bara det går bra också!
 
 
Ikväll kommer Daniel hit och det ska bli mysigt. Vi ska gå och handla, äta nåt gott, mysa och umgås. Vi får se vad det blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0