KÄNNS BRA MED TVÅ HEM

Jag börjar tycka att det känns bra att ha två hem. Västervik är ju hem-hem och Linköping är hem. På det sättet får jag ju det bästa från två världar. Den här helgen är jag hemma i Småland. Kom nyss hem från pojkväns-Daniel efter en jättemysig gårdagskväll. Vi hade bokat bord på Guldkant och beställde in Karl-Johan Canneloni, dvs. italienarnas favoritsvamp med ricottaost i pastarullar, serveras i sås av vitt vin och grädde samt sallad på rucola och soltorkade tomater, riven Grana padano kompletterar rätten. Mycket gott!
 
Nu ska jag skriva min uppgift som ska lämnas in på fredag. Den kommer handla om utomhuspedagogik tror jag. Lika bra att få den klar så jag kan fokusera på annat i veckan! Senare kommer mamma och pappa hem från stugan och då ska vi laga mat och sedan träna kettlebells ikväll. Ska bli skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0