På stationen och inväntar en styck pojkvän

Det här inlägget skrev jag igår kväll, men då ville det inte publiceras. Det kommer därför nu istället!
 
Tillbaka i Linköping efter ännu en jättemysig helg hemma i Västervik. Vi har hunnit med massor av roliga saker, såsom grilla i stugan, hälsa på kusin Markus på jobbet, fika hos mormor, tre bra träningspass, kräftskiva, picknick vid havet mm. Jag är supernöjd!

Just nu sitter jag på stationen och inväntar Daniel. Vi ska fixa varma mackor, installera min nyinköpta skrivare och bara umgås. Ska bli mysigt. Han åker tillbaka imorgon bitti till jobbet och jag cyklar till campus för att avsluta min första kurs. Ska bli skönt!

Här kommer lite bilder från helgen hemma:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0